26. aug. 2010

HEI:):)

Heihei:)
Jeg er ikke helt sikker på hva jeg kan skrive, men jeg kommer nok på noe;) Fikk litt hjelp av ei venninnene!!

Det er litt travelt i hverdagene! Først stå opp. Og så spise og kjøre til skolen! Etter skolen er det hjem å spise og gjøre lekser. Og ofte er det nesten rett i seng etter leksene. Men på onsdagene er jeg med på fotball, og på torsdagene er det bønnemøte!! Det er veldig kjekt:):) Og av og til så er jeg oppe ved trampolinen og hopper, eller i bassneget og bader:) På fredagene så pleier det å være fredagsklubb, det er også kjekt, og koselig:)

Sist søndag så hadde vi grilling ved bassenget, og det var utrolig kjekt:) Mennene holdt på med å dytte hverandre uti, og så var det noen som dytta/ heiv meg uti! Det var egentlig ikke dumt for jeg hadde tenkt å gå uti etterhvert!!

Ellers så har jeg fått noen venninner på skolen!! Og noen 'beundrere', som mamma sier! Det er altså bare noen utrolig søte gutter, som jeg leker med når jeg har tid!! Det er koselig når de kommer ned til huset våres og bare går inn, akkurat som om det er hjemme!:):)<3<3 De er noen skjønne små tøffinger! Mamma og pappa, og av og til foreldrene til guttene, erter meg litt! Men det gjør ikke noe, jeg leker med dem for det om!!

Men nå tror jeg a jeg må opp å leke med 'beundrerne' mine. Føler at leken kaller;);)

- Lek masse dere også:) du blir glad av det;)
- Kamilla:)

3 kommentarer:

  1. så søtt. kor gamle er dei? det hørtses koselig ut i kenya =) miss u<3glad i deg -ingvild

    SvarSlett
  2. Så fint å lesa litt frå bloggen din, Kamilla:-)
    Høyres ut som du trives med lekinga. Kanskje eg òg skal leka meir?? Stå på og kos deg! Sakna deg.
    Moster Kari

    SvarSlett
  3. aww<3 hørres ut som om du har det kjekt der nere :)

    SvarSlett